Do zakończenia projektu pozostało:

"Dostosowanie Pałacu Przebendowskich/Radziwiłłów do nowych funkcji kulturalnych i edukacyjnych
w tym dla osób niepełnosprawnych"
dni
0
9
godz.
0
9
min.
3
1
sek.
2
4

Konferencja „Komercjalizacja Sieciowych Produktów Turystycznych Województwa Mazowieckiego”


KOMERCJALIZACJA SIECIOWYCH PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO
MUZEUM NIEPODLEGŁOŚCI, WARSZAWA ALEJA SOLIDARNOŚCI 62

 

DNIA 17.02.2016 R.
PROGRAM KONFERENCJI

 
09.30-10.00 Rejestracja uczestników poranna kawa

 
10.00-10.15  OTWARCIE KONFERENCJI
Jan Błoński Prezes Zarządu Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna
Izabela Stelmańska Zastępca Dyrektora Departament Kultury, Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego

 
10.15-11.00 Turystyczne produkty sieciowe – w kierunku konkurencyjności firmy i regionu
Magdalena Kachniewska Profesor Szkoły Głównej Handlowej

 
11.00-11.45  Rozwój i komercjalizacja sieciowych produktów turystycznych
Renata Konewecka Specjalista ds. produktów turystycznych Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna
Adam Jasiński Specjalista ds. Promocji Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna

 
11.45-12.05 PRZERWA KAWOWA

 
12.05-13.00 Szlaki turystyczne jako przykłady produktów sieciowych – założenia, realizacje, inspiracje
Hubert Gonera Dyrektor Zarządzający landbrand

 
13.00-14.00 Dyskusja
Iwona Majewska Zastępca Dyrektora Biura Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna

 
14.00-15.00 OBIAD

 

konferencja_MROT